نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip
برای کسب و کارهایی که به دنبال توسعه و بهبود وضعیت ارتباطی خود با مشتریان هستند، یک ضرورت مهم محسوب میشود. تا چند سال قبل، ذهنیت ما از تلفن، دستگاهی بود که باید به خط آنالوگ مخابرات وصل شود و صدا را در بستر کابلهای مسی مخابرات منتقل کند. اما ظهور فناوری VoIP همهچیز را در این زمینه تغییر داد! اکنون شما میتوانید تنها با اتصال به اینترنت، اقدام به برقراری تماسهای تلفنی نمایید. ویپ این امکان را به کاربران میدهد تا تنها با اتصال به اینترنت، اقدام به برقراری تماس با خط تلفن ثابت خود نمایند
چرا افرا ارتباط
پشتیبانی نامحدود
امکانات سیستم تلفنی ویپ
نصب و راه اندازی ویپ هزینههای ارتباطی شما را تا حد زیادی کاهش میدهد. علاوه بر این، میتواند تمامی شعبههای یک مجموعه را به صورت یکپارچه پشتیبانی کند. تماسهای بینالمللی را میتوانید با هزینههای بسیار کمتری برقرار کنید و کلیه تماسهای داخل مجموعه نیز رایگان خواهند بود (حتی میان دو شعبه مختلف در دو شهر یا کشور)
بهترین کیفیت
پشتیبانی
ضمانت بازگشت
وجه
قیمت ارزان
ارائه
نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip برای کسب و کارهایی که به دنبال توسعه و بهبود وضعیت ارتباطی خود با مشتریان هستند، یک ضرورت مهم محسوب میشود. تا چند سال قبل، ذهنیت ما از تلفن، دستگاهی بود که باید به خط آنالوگ مخابرات وصل شود و صدا را در بستر کابلهای مسی مخابرات منتقل کند. اما ظهور فناوری VoIP همهچیز را در این زمینه تغییر داد! اکنون شما میتوانید تنها با اتصال به اینترنت، اقدام به برقراری تماسهای تلفنی نمایید. ویپ این امکان را به کاربران میدهد تا تنها با اتصال به اینترنت، اقدام به برقراری تماس با خط تلفن ثابت خود نمایند
تلفنهای اینترنتی که به آنها تلفن ویپ نیز گفته میشود انقلاب عظیمی را در صنعت ارتباطات صوتی ایجاد کردند. برای برقراری تماس در بستر اینترنت، در اولین مرحله، نیاز به نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip دارید. این مراکز با ارائه زیر ساختهای لازم، شرایط را برای استفاده از خطوط اینترنتی (یا حتی خط تلفن آنالوگ) بدون نیاز به کابل کشیهای سنگین، فراهم میکند.
امکانات سیستم تلفنی ویپ
نصب و راه اندازی ویپ هزینههای ارتباطی شما را تا حد زیادی کاهش میدهد. علاوه بر این، میتواند تمامی شعبههای یک مجموعه را به صورت یکپارچه پشتیبانی کند. تماسهای بینالمللی را میتوانید با هزینههای بسیار کمتری برقرار کنید و کلیه تماسهای داخل مجموعه نیز رایگان خواهند بود (حتی میان دو شعبه مختلف در دو شهر یا کشور)
برخی از امکانات نرم افزاری مرکز تلفن voip شامل :
- ارتباط داخلی به داخلی بین چند شعبه یک سازمان
- پشتیبانی از بی نهایت شماره داخلی
- منشی تلفنی(اپراتور گویا)
- گزارشگیری تماس ها
- تنظیم ساعت اداری
- نظر سنجی تلفنی
- فکس نرم افزاری
- ضبط مکالمات
- پیام صوتی
- صف انتظار
برای آشنایی بیشتر با سیستم تلفنی ویپ و مزایای آن، میتوانید مقاله “ویپ (VoIP) چیست” را مطالعه نمایید.
چه کسب و کارهایی به مرکز تلفن ویپ نیاز دارند؟
در هر تجارت و کسب و کاری، مدرن شدن و همراه شدن با جریان تکنولوژی یکی از ملزومات مهم پیشرفت است. در این میان راههای ارتباط مدرنتر، به شما درارتباط موثرتر و فروش بیشتر کمک میکند. گرچه ایمیل یک راه ارتباطی مورد استفاده در اغلب سایتها و کسب و کارهاست؛ اما بسته به نوع صنعت و خدمات، بعضی اوقات مشتریان ممکن است بیشتر ارتباط فوری از طریق تماس صوتی را ترجیح دهند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل شماره تلفن را در لیست راههای ارتباطی خود ارائه میدهند.
بیش از یک راه برای برقراری ارتباط با مشاغل شما میتواند پشتیبانی مشتری را بهبود بخشد و منجر به فروش بیشتر شود. اینکه آیا شما برای فروش محصولات یا یک وب سایت شغلی برای فروش خدمات، یک فروشگاه آنلاین راه اندازی میکنید، یک سرویس تلفنی تجاری مبتنی بر مرکز تلفن ویپ میتواند بدون هزینههای بالا به شما در رشد تجارت کمک کند.
بازدیدکنندگان وب سایت شما به راحتی میتوانند با شما تماس بگیرند تا درخواستی را ارائه دهند، از سؤال پیش فروش بپرسند یا حتی درخواست پشتیبانی کنند. به طور خلاصه، مرکز تلفن ویپ به شما این امکان را میدهد تا تماس های خود را بهتر مدیریت کرده و پیگیری کنید، اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و روابط قویتری با مشتریان داشته باشید.
به طور خلاصه :
- شرکتها و کسب و کارهای کوچک برای صرفه جویی در هزینه
- فروشگاههای اینترنتی و وبسایتها برای ارتباط موثر با مخاطبان و مشتریان
- شرکتها و کسب و کارهای بزرگ برای ارتباط بهتر بین بخشهای مختلف درون سازمانی و ارتباط موثر با مشتریان
خدمات ویپ افرا ارتباط
از آنجایی که تکنولوژی ویپ در کشور ما نسبتأ نوپاست، پیدا کردن بهترین شرکت ارائه دهندهی خدمات ویپ یکی از دغدغه های مهم برای مدیرانی ست که تمایل دارند از مزایا و امکانات VoIP در سازمان خود بهره ببرند. شرکت افرا ارتباط فن آوا با در اختیار گرفتن جمعی از متخصصین کارآزموده در حوزهی ویپ آماده است تا به این نیاز پاسخ دهد.
مشاوره
قبل از اقدام به نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip، کارشناسان ما با توجه به نیاز مجموعه شما بهترین و به صرفه ترین راهکار را برای مجموعه شما پیشنهاد میدهند.
نصب و راه اندازی
متخصصین شرکت پس از ارائه مشاوره رایگان و شخصیسازی مرکز تلفن ویپ براساس نیاز مجموعه شما، نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip را آغاز می کنند و در انتهای کار آموزش های لازم به کارفرما داده خواهد شد. علاوه بر این میتوانید از یک ماه پشتیبانی رایگان شرکت بهره ببرید.
پشتیبانی
رفع ایرادات و اختلالها، پاسخگویی به سوالات پیش آمده و رفع مشکلات احتمالی خطوط و تلفن ها از خدمات پشتیبانی شرکت محسوب میشود.
هزینه راه اندازی مرکز تلفن voip چقدر است؟
هزینه همیشه اصلی ترین دغدغه همه کافرمایان است. مهمترین نکته در مورد مرکز تلفن voip، مقایسه هزینه های راه اندازی و نگهداری آن نسبت به هزینه های سانترال است. گاهی مشتریان فکر میکنند که سانترال ارزان تر است. اما این تصور اشتباهی است. این مورد به شدت بستگی به خود مشتری و نوع سرویسی که درخواست میشود دارد. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که در همه موارد و با مقایسه بین این سیستم با دیگر رقبای خود، ویپ همیشه بهترین گزینه است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که همه مشتریان باید قبل از اقدام به خرید هرگونه دستگاهی یا اجرای مرکز تلفن voip ، بهتر است از بهترین شرکت های راه انداز این خدمات مشاوره لازم را دریافت کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
نکته مهم دیگر این است که خود راه اندازی ممکن است هزینه مشخص و ثابت در همه شرکت ها نداشته باشد و با یک استعلام از چند شرکت میانگین قیمت را میتوان پیدا کرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از بحث راه اندازی بگذریم چند عامل وجود دارد که ممکن است هزینه را کم یا زیاد کند.
به مواردی که در زیر نوشته شده به خوبی دقت کنید و در صورت نیاز و یا مبهم بودن موضوع از متخصصین ما مشاوره رایگان دریافت کنید.
چه عواملی در هزینه ویپ تاثیر گذار است؟
تلفن ویپ
زیر ساخت شبکه
اگر مجموعه شما کابل کشی شبکه نداشته باشد نیاز است که این زیر ساخت برای مجموعه شما ایجاد شود تا این امکان برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ بوجود آید.
ویژگی های خاص
هرچه توقع شما از این سیستم بالاتر رود و اگر نیاز به ماژول های خاص و بیشتری داشته باشید هزینه اولیه نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip بالاتر میرود. سیستم در بیشتر مواقع نیازی به اضافه کردن ماژول خاصی ندارد.
خرید سرور
در صورتیکه تعداد کاربران(کارمندان) شما زیاد نباشد، برای نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip نیاز به خرید سرور یا سیستم بسیار پیچیده یا گرانی نیست. با کمترین هزینه میتوان از کیس های قدیمی یا دست دوم هم استفاده کرد.
تعداد کاربران
پشتیبانی مرکز تلفن ویپ شامل چه مواردی میشود؟
افزودن امکانات
افزودن داخلی، قراردادن صدای ضبط شده یا همان IVR و …
رفع ایرادات
نقص در عملکرد این سیستم، عملکرد ناقص، کیفیت پایین صدا و مشکلات احتمالی در تمامی پلن های پشتیبانی موجود است
بک آپگیری
برای حفظ اطلاعات و اطمینان خاطر کارفرمایان به صورت خودکار هرچند وقت یکبار از کل سیستم تلفنی یک نسخه پشتیبان تهیه میشود
بروز رسانی
به روزرسانی یا آپدیت نرم افزار مرکز تلفن ویپ در پلن پشتیبانی ویپ به آخرین نسخه موجود همچنین بهره گیری از آخرین امکانات آن
مشاوره جهت توسعه سیستم
در برخی از شرکت ها نیاز به امکان سنجی و ارائه مشاوره و راهکارهای بیشتر در جهت ارتقای سیستم تلفنی میباشد
اعزام کارشناس به صورت حضوری
در مواردی که مشکلات به صورت ریموت یا از راه دور حل نمیشود کارشناسان با مراجعه حضوری این مشکل را حل خواهند کرد.
چرا افرا ارتباط ؟
افرا ارتباط یکی از شرکتهای فعال در زمینه ارائه راهکارهای مرکز تلفن ویپ است که تا امروز در کنار دهها شرکت معتبر در کشور توانسته یکی از تخصصی ترین مراکز تماس را نصب و راه اندازی نماید. خدمات ویپ در افرا ارتباط شامل مشاوره، شخصیسازی بر اساس نیاز مجموعه شما، اجرای پروژه و پشتیبانی است.
مشتری مداری، پاسخگویی، رفع مشکلات احتمالی و پشتیبانی همیشگی، امکان توسعه در اسرع وقت، برخورداری از متخصصین زبده و آموزش دیده، قیمت مناسب و ارائه آموزش های کاربردی به مشتریان، از جمله دلایلی است که اغلب مشتریان در نظرات خود بعد از نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip به آن اذعان دارند.
سخن پایانی
همین الان میتوانید از مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین شرکت افرا ارتباط تماس بگیرید و شرایط خودتان را با ما در میان بگذارید.
ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه.
شما برای مشاوره میتوانید از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.