021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir
021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir

جزئیات وبلاگ

سیستم گزارش گیری ویپ(voip)

سیستم گزارش گیری ویپ(voip)

یکی از مهم‌ترین اجزای سازمانی برای هدایت و بهبود روش‌های مدیریتی، گزارش عملکرد است. کسب‌وکارها به منظور ادامه حیات و بقا در میان رقیبان باید گزارش‌هایی را به صورت دوره‌ای تهیه کنند تا بتوانند اطلاعات مختلف و پراکنده را برای تصمیم‌گیری صحیح و به‌موقع یکپارچه سازند. این گزارش‌ها به منظور پایش مداوم عملکرد سازمان با توجه به اهداف مشخص‌شده ضروری است.

پنل گزارش‌گیری ویپ

سامانه گزارش‌گیری کامل و منحصر به فرد نوین ، یکی از مهمترین قابلیت‌های  است. در این عملکرد هریک از کارکنان سازمان و همچنین  تماس‌های مشتریان قابل ارائه و بررسی خواهد بود.

  • گزارش عملکرد کارکنان

این گزارشات با جزئیاتی همچون تعداد و مدت زمان تماس کاربران، زمان ورود و خروج هر اپراتور، مدت زمان پاسخگویی، مدت زمان انتظار مشتری تا اتصال به اپراتور و… با تاریخ شمسی، به راحتی امکان ارزیابی و تحلیل عملکرد کارکنان را فراهم می‌آورد، در نتیجه بهبود و توسعه سازمان را به همراه خواهد داشت.

همچنین این  اینکه اپراتورها در چه دپارتمان‌هایی و در چه صف‌هایی پاسخگو بوده‌اند، چه تماس‌هایی به آنها منتقل و پاسخ داده شده و یا کدام تماس‌ها بی‌پاسخ مانده و… را نیز فراهم می‌نماید.

گزارش‌گیری نوین به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که عملکرد هر اپراتور با کد اختصاصی که در سیستم برای وی تعریف شده، قابل پیگیری است. بنابراین به ازای ورود و خروج هر اپراتور، جامعی از عملکرد وی بر رویقابل مشاهده خواهد بود.

امکان دریافت با جستجوی پیشرفته و با فیلتر اطلاعات مورد نیاز، یکی دیگر از قابلیت‌های  نوین ویپ است که امکان دریافت  را با جزئیات مورد نیاز، فراهم آورده است.

همچنین قابلیت دانلود مکالمات هر اپراتور از دیگر مزایای گزارش‌گیریمحسوب می‌شود، چراکه امکان ارزیابی نوع پاسخگویی اپراتورها به مشتریان را امکان‌پذیر می‌سازد.

  • گزارش تماس مشتریان

در پنل گزارش‌گیری  نوین، علاوه بر  وضعیت عملکرد هریک از اپراتورها، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، می‌توان مدت زمان انتظار مشتریان در صف، تکریم مشتری و فایل مکالمه ضبط شده در تماس ورودی و خروجی در این پنل را مشاهده نمود.

گزارشات ویپ

سامانه ویپ، گزارشات تفصیلی مربوط به هر بخش از سازمان و هر اپراتور را به شما ارائه می‌کند و به مدیران دپارتمان‌ها امکان می‌دهد تا از این طریق تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. اهمیت این گزارشات آن قدر زیاد است که می‌تواند بقا و حیات سازمان را در مقایسه با رقیبان تضمین کند.
به همین منظور استفاده از این قابلیت ویپ و استفاده صحیح از آن می‌تواند نقش به‌سزایی در پایش و بهبود عملکرد شما داشته باشد. این دو مدل مربوط به تماس مشتریان و اپراتور را ارائه می‌کند:

  • گزارش تفصیلی مربوط به تماس مشتریان

به صورت کلی مدت زمان انتظار مشتری در صف، فایل مکالمات ضبط‌شده و نظرسنجی هر مشتری قابل مشاهده است. با تحلیل این داده‌ها می‌توانید در افزایش رضایت مشتری از سطح خدمات تاثیر داشته باشید.

  • گزارشات تفصیلی مربوط به اپراتور

در سامانه ویپ و مراکز تماس، برای هر اپراتور که از تلفن استفاده می‌کند یک کد مخصوص تعریف می‌شود. شما با استفاده از این کد می‌توانید گزارش ماهیانه یا دوره‌ای هر کارمند را دریافت کنید. این گزارش تعداد تماس‌های ورودی، تماس‌های خروجی، تماس‌های موفق و ناموفق را شناسایی کرده و کیفیت کار هر اپراتور را به صورت کلی نمایش می‌دهد. اطلاعات دیگری که این نوع گزارش ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • قابلیت دانلود مکالمات هر اپراتور و ارزیابی شیوه پاسخ‌گویی وی
  • زمان ورود و خروج هر اپراتور
  • مدت زمان و میانگین پاسخ‌گویی
  • مدت زمان انتظار مشتری تا اتصال به اپراتور
  • گزارشات تفصیلی مربوط به تماس‌های صف
  • وضعیت تماس‌ها (پاسخ‌داده، انصراف مشتری)

در صورتیکه این گزارشات به درستی تحلیل شود، می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و جابه‌جایی پرسنل شرکت داشته باشد.

انواع گزارشات ویپ

امکان دریافت گزارشات ورود و خروج اپراتورها، گزارشات تفصیلی تماس‌های صف، گزارش وضعیت تماس‌های صف، گزارشات آماری صف‌ها، گزارشات تفصیلی تماس‌های خروجی، گزارشات مربوط به نظرسنجی تلفنی و پیامکی، گزارش وضعیت تماس‌ها و… در پنل گزارش‌گیری وجود دارد.

گزارشات آماری صف‌ها

از طریق این نوع گزارش می‌توانید مدت حضور هر اپراتور، مجموع مدت پاسخگویی، تماس‌های بدون پاسخ و پاسخ داده‌شده را بررسی کنید.

  • گزارشات آماری و نموداری

در بازه‌های زمانی مشخص می‌توانید وضعیت هر اپراتور و تماس‌های وی را به شکل نموداری دریافت کرده و درباره عملکرد هر یک از پرسنل و عملکرد کلی مجموعه تصمیم‌گیری کنید.

  • مانیتورینگ تماس‌ها

شما به صورت فعالانه می‌توانید بر شیوه عملکرد هر اپراتور نظارت داشته باشید و بدون این‌که مشتری یا اپراتور متوجه شود؛ به مکالمات آن‌ها گوش دهید. هم‌چنین در صورت نیاز می‌توانید با اپراتور ارتباط بگیرید و او را راهنمایی کنید. با مانیتورینگ تماس‌ها مرکز تماس خودتان را به بهترین شکل مدیریت کنید.

  • نمایش نمودار تماس‌ها

این نوع گزارش با توجه به فعالیت هر زیرمجموعه و دپارتمان به شما امکان می‌دهد که تعداد تماس‌های از دست رفته یا خروج هر اپراتور از سیستم‌ را بررسی کنید.

  • گزارشات صندوق صوتی

گاهی اوقات ممکن است مشتریان به صورت صوتی پیغام صوتی برای شما ارسال کنند. شما از طریق پنل گزارشات می‌توانید گزارش نموداری این پیام‌ها را دریافت کنید و تعداد پیام‌های بررسی‌شده و بررسی‌نشده توسط اپراتور را بسنجید. هم‌چنین سامانه ویپ به شما امکان دانلود پیام‌ها را نیز می‌دهد.

  • گزارشات نموداری تماس‌ها

شما به شکل هفتگی می‌توانید گزارشات تماس‌های ورودی و خروحی را دریافت کرده و روزهای شلوغ هفته (پیک) را شناسایی کنید.

  • تهیه گزارشات اختصاصی

گزارش‌گیری ویپ به شما امکان می‌دهد که فیلترهای خاصی را بر روی گزارشات هر اپراتور یا دپارتمان اعمال کنید و با توجه به سلیقه خود نمودارها را بررسی کنید.

  • ضبط و دانلود مکالمات

به منظور نظارت بر شیوه پاسخ‌‌گویی اپراتور و رضایت مشتری می‌توانید مکالمات هر کارشناس را به شکل تفکیک‌شده دریافت کنید.

  • دریافت ریز مکالمات

گزارش ریزمکالمات هر اپراتور را با توجه به تماس‌های ورودی و خروجی و مجموع مدت پاسخ‌گویی اپراتور می‌توانید دریافت کنید.

  • نظرسنجی صوتی

یکی از مزایای ویپ نظرسنجی صوتی است. مشتریان می‌توانند بعد از اتمام تماس، در بخش صندوق صوتی شکایات یا انتقادات خود را بگویند. شما نیز می‌توانید به فایل صوتی این نظرات دسترسی داشته باشید و در جهت بهبود خدمات از آن استفاده کنید.

گزارش‌دهی  مدیریت تماس‌های تلفنی سازمان شما را با ارائه گزارش تمامی تماس‌ها به صورت آنلاین، پیامک و ایمیل فراهم می‌کند تا با بررسی و ارزیابی گزارشات عملکردی سازمان خود، در پی بهبود کیفی ارائه خدمات کسب و کار خود باشید

سخن پایانی

هر سازمان یا مجموعه‌ای با ارزیابی منصفانه و نقد صحیح حوزه‌های مختلف می‌تواند نتایج خوبی را در ارتقای کمی و کیفی خدمات و محصولا خود ارائه کند. یکی از منابع موثق برای انجام این ارزیابی‌ها،  گزارش‌گیری  است. شما می‌توانید از طریق این سیستم تمامی تماس‌های ورودی و خروجی را به همراه جزئیات و فایل ضبط‌شده آن‌ها دریافت کنید.

این گزارشات به شما امکان می‌دهد که بر عملکرد تمامی کارکنان خود نظارت کرده و برنامه‌هایی را برای آموزش منابع انسانی و بهبود توانایی آن‌ها تدوین کنید. پنل گزارش‌گیری نوین‌ویپ یکی از سامانه‌های منحصربه‌فرد در این حوزه است که انواع گزارشات مدیریتی و تفصیلی تماس‌ها را با تاریخ شمسی به شما ارائه می‌کند.

تمامی انواع گزارشاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد در این سامانه قابل دسترسی است و شما می‌توانید از طریق این گزارشات بر تماس‌های ورودی و خروجی، تماس‌های دریافتی هر اپراتور، تماس‌های موفق و تماس‌های بی‌پاسخ نظارت کرده، آن‌ها را تحلیل کرده و در خصوص جابه‌جایی پرسنل یا بهبود عملکرد آن‌ها تصمیم‌گیری کنید

ایجاد کامنت

سبد خرید
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه