- مشاوره و کارشناسی رایگان براساس نیاز مشتری
- ارائه خدمات اصولی براساس استانداردهای نوین نصب
- معرفی و ارائه محصولات با کیفیت
- قیمت مناسب محصولات و خدمات
- تست کامل و اطمینان از صحت عملکرد سیستم و سپس تحویل آن به مشتری
- آموزش اجزاء سیستم و نحوه کار با آن به مشتری پس از اتمام پروژه
- ارائه خدمات پس از فروش جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی پس از اتمام پروژه
فروش، نصب، برنامه ریزی و پشتیبانی:
- سیستم های تلفنی ویپ
- شبکه های کامپیوتری
- سیستم های نظارت تصویری
شرکت افرا ارتباط فن آوا، انعطاف در طراحی، استفاده از روش های نوین نصب و بهترین تجهیزات اصلی را به مشتریان خود پیشنهاد و عرضه می نماید که به موجب آن تأمین کننده نیاز مشتریان در شرایط خاص خواهد بود.
مراحل انجام پروژ در افرا ارتباط
1.تحلیل نیاز
بررسی و شناسایی نیازهای خاص مشتریان از طریق گفتگو، پرسشنامه و تحلیل سیستمهای موجود. آنالیز زیرساختهای فعلی و مشکلات.
2.طراحی راه حل
بررسی و شناسایی نیازهای خاص مشتریان از طریق گفتگو، پرسشنامه و تحلیل سیستمهای موجود. آنالیز زیرساختهای فعلی و مشکلات.
3.اجرا و استقرار
انجام مراحل نصب تجهیزات شبکه و راهاندازی نرمافزار مورد نیاز ، آزمایش و ارزیابی برای اطمینان از درستی عملکرد شبکه و برطرف شدن نیاز مشتری.
4.پشتیبانی و به روزرسانی
بررسی و شناسایی نیازهای خاص مشتریان از طریق گفتگو، پرسشنامه و تحلیل سیستمهای موجود. آنالیز زیرساختهای فعلی و مشکلات.