021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir
021-65020035
تهران،انقلاب،کارگرجنوبی،کوچه رشتچی،پلاک۱۱،مجتمع‌پارس،طبقه ۲،واحد ۶
info@afraertebat.ir

اکتیو شبکه

اکنون با ما تماس بگیرید
در صورت نیاز به کمک!
021-65020035
یا به فرم تماس بروید:
الان شروع کنید
networks-service-300x225

نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و خدمات شبکه

خدمات شبکه به دو بخش پسیو و اکتیو تقسیم می شوند که در ادامه با خدمات اکتیو شبکه آشنا خواهیم شد.

یکی دیگر از بخش های مهم شبکه مربوط به خدمات شبکه می‌شود. خدمات شبکه به مجموعه فعالیت هایی که بعد از اجرای پسیو شبکه، برای استفاده از تجهیزات انجام می‌گیرد می‌گویند.

چرا افرا ارتباط

ما امروز با برنامه ریزی برای مراقبت از خود فضا باز می کنیم.

پشتیبانی نامحدود

پشتیبانی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود

مجموعه فعالیت‌های خدمات شبکه (Active)

  • طراحی دیتا سنتر
  • بکاپ گیری از دیتاسنتر
  • برقراری امنیت شبکه
  • نصب تجهیزات ذخیره سازی
  • نصب سیستم عامل‌های کلاینت و سرور
  • امنیت زیرساخت شبکه LAN و WAN

بهترین کیفیت
پشتیبانی

ضمانت بازگشت
وجه

قیمت ارزان
ارائه

نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و خدمات شبکه

خدمات شبکه به دو بخش پسیو و اکتیو تقسیم می شوند که در ادامه با خدمات اکتیو شبکه آشنا خواهیم شد.

یکی دیگر از بخش های مهم شبکه مربوط به خدمات شبکه می‌شود. خدمات شبکه به مجموعه فعالیت هایی که بعد از اجرای پسیو شبکه، برای استفاده از تجهیزات انجام می‌گیرد می‌گویند. در واقع خدمات اکتیو مجموعه فعالیت های نرم افزاری است که برروی تجهیزات سخت افزاری برای فعال شدن شبکه و دیتا اعمال می‌شود. تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه مانند: سوئیچ، روتر، فایروال، فیبرنوری و کارت شبکه در بخش خدمات اکتیو شبکه صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی بیشتر فعالیت هایی که در اکتیو صورت می‌گیرد و وظایف پشتیبان اکتیو شبکه و ابزارهای لازم می‌پردازیم.

مجموعه فعالیت‌های خدمات شبکه (Active)

  • طراحی دیتا سنتر
  • بکاپ گیری از دیتاسنتر
  • برقراری امنیت شبکه
  • نصب تجهیزات ذخیره سازی
  • نصب سیستم عامل‌های کلاینت و سرور
  • امنیت زیرساخت شبکه LAN و WAN
  • خدمات نصب و راه اندازی سرور
  • نصب و راه اندازی آنتی ویروس
  • نصب و راه اندازی فایروال و UTM
  • پیکربندی و کانفیگ شبکه وایرلس
  • انجام امور مربوط به مجازی سازی
  • راه اندازی سخت افزارها
  • انجام عملیات مربوط به مانیتورینگ و کنترل شبکه
  • نصب و راه‌اندازی ایمیل سرور
  • ارائه خدمات پشتیبانی در شبکه
  • پیاده سازی نرم افزارهای مورد نیاز شبکه و آپدیت نرم افزارها
  • انجام کارهای مربوط به ویپ و اکانتینگ
  • انجام تنظیمات و پیکربندی جهت کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم‌ها و فایل‌ها
  • نصب و راه‌ اندازی سرویس‌ها و نرم افزارهای تحت شبکه مانند: Active Directory ، DNS
  • نصب، تنظیم و پیکربندی تمامی تجهیزات اکتیو شبکه مانند: سوئیچ و روتر ، اکسس پوینت، فایروال و …

 

وظایف پشتیبان شبکه

  • نظارت بر كاركرد تجهيزات شبكه های کامپیوتری
  • ارائه گزارش منظم از نحوه عملكرد شبكه های کامپیوتری
  • پيش بينی نيازهای احتمالی شبكه در آينده و بروزرسانی
  • بررسی و نظارت بر ارتباطات
  • تعریف کاربران جدید در شبکه
  • تعریف دسترسی های مختلف برای کاربران
  • چک کردن پروتکل های امنیتی
  • آپدیت نرم افزارها

موارد بالا از جمله خدماتی است که باید روزانه توسط پشتیبان اکتیو شبکه مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین پشتیبان شبکه باید همواره و به صورت تمام وقت در دسترس باشد.

مراحل اجرای خدمات اکتیو شبکه

مرحله اول : بررسی و نیازسنجی مشتریان

به عنوان اولین مرحله در زمان انجام اکتیو شبکه محسوب می‌شود. در این مرحله کارشناسان متخصص این حوزه با بررسی وضعیت شبکه و نیازسنجی دقیق، اطلاعات مورد نیاز را برای انجام پروژه، تجهیزات لازم و صدور پیش فاکتور، جمع آوری می‌کنند.

مرحله دوم : تأمین تجهیزات مورد نیاز

در این مرحله بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر اساس نیازسنجی لیست تمامی تجهیزات لازم فراهم شده تا برای تامین آن‌ها اقدام گردد.

مرحله سوم : راه اندازی، نصب و اجرا تمامی تجهیزات و برنامه های مورد نیاز

راه اندازی و اجرا به عنوان سومین اقدامی که باید در مراحل خدمات اکتیو شبکه صورت گیرد محسوب می‌شود. پیکربندی خدمات شبکه طبق دستور کارفرما انجام می‌شود و با توجه به نیاز شبکه و گفته‌های سازمان یا شرکت، اقدام به پیاده سازی خدمات می‌کنند.

مرحله چهارم : سنجش کیفیت

در این مرحله نوبت به سنجش کیفیت کارهای صورت گرفته شده می‌رسد. و کارشناسان متخصص اقدام به بررسی کیفیت و کارایی فعالیت های صورت گرفته شده می‌کنند. و پس از تایید کیفیت و کارایی کار به کارفرما تحویل داده می شود.

مرحله پنجم : پشتیبانی

بی شک پیاده سازی هر نوع سیستم، نرم افزار و زیرساخت در هر حوزه ای نیاز به پشتیبانی دارد. پشتیبانی خدمات اکتیو یکی از مباحث حائز اهمیت است که باید خیلی جدی در نظر گرفته شود. عدم ارائه خدمات پشتیبانی در زمان پیاده سازی خدمات و پس از آن می‌تواند مشکلات مختلفی را برای شبکه و کلاینت‌های موجود در شبکه به وجود آورد.

خدمات مجازی سازی شبکه و سرور

مجازی سازی شبکه روشی است برای ترکیب منابع موجود در یک شبکه با هدف تلفیق چندین شبکه فیزیکی، تقسیم شبکه به چند بخش یا ایجاد شبکه ای نرم افزاری بین ماشین های مجازی.

با استفاده از خدمات مجازی سازی شبکه میتوان فایل ها، تصاویر، برنامه ها و پوشه ها را به صورت متمرکز از یک سایت فیزیکی مدیریت کرد. رسانه های ذخیره سازی را میتوان به راحتی اضافه کرد یا مجدداً آنها را واگذار کرد. فضای ذخیره سازی را می توان بین سرورها به اشتراک گذاشت و یا آنها را دوباره تخصیص داد.

پشتیبانی فنی شبکه

پشتیبانی فنی شبکه موقعیتی است که توسط یک شرکت برای نظارت و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر موجود استفاده می شود. مهارت های افرادی که پشتیبانی فنی شبکه یک شرکت را ارائه می دهند، برای شرکت به عنوان دارایی در نظر گرفته می شود، زیرا به حل مسائل فنی مربوط به حساب های مشتری یا زیرساخت نرم افزاری شرکت کمک می کند. پشتیبانی فنی همچنین با تشخیص و عیب یابی مشکلات رایج ادغام نرم افزار کامپیوتر از شبکه، پشتیبانی را ارائه می کند.

چرا افرا ارتباط؟

افرا ارتباط یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه راهکارهای شبکه های کامپیوتری است که تا امروز در کنار ده‌ها شرکت معتبر در کشور توانسته یکی از تخصصی ترین مراکز تماس را نصب و راه اندازی نماید. خدمات شبکه در افرا ارتباط شامل مشاوره، شخصی‌سازی بر اساس نیاز مجموعه شما، اجرای پروژه و پشتیبانی است.

مشتری مداری، پاسخگویی، رفع مشکلات احتمالی و پشتیبانی همیشگی، امکان توسعه در اسرع وقت، برخورداری از متخصصین زبده و آموزش دیده، قیمت مناسب و ارائه آموزش های کاربردی به مشتریان، از جمله دلایلی است که اغلب مشتریان در نظرات خود بعد از نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و خدمات شبکه به آن اذعان دارند.

ویژگی‌های افرا ارتباط

تیم حرفه‌ای و متخصص همراه شما

مشکلات کندی شبکه ، قطع شدن مداوم سرویس ها و سرور ها ، هزینه سنگین تراشیدن برای کارفرما و … از جمله مواردی هستند که شرکت ها با آن درگیر هستند و علت آن عدم استفاده از متخصص شبکه با تجربه می باشد.

سابقه بالا در امر پشتیبانی و نگهداری شبکه

زمانی که ما فایروال اینترنت شرکت را مدیریت می کنیم، کارمندان با وجود محدودیت و کنترل اینترنت دیگر مشغول کارهای شخصی خودشان نخواهند شد زیرا سیستم روتر ما علاوه بر ایجاد محدودیت گزارش دقیق از رفتار پرسنل به کارفرما ارائه می دهد.

تنوع خدمات

زمانی که ما برای شما سرور شِیر فایل راه اندازی می کنیم و مدیریت دسترسی و طبقه بندی بخش ها داخل آن اجرا می شود در واقع دسترسی همه کاربران به اطلاعات شرکت را تسهیل می کنیم و روزانه صدها دقیقه از زمان کارمندان جهت پیدا کردن فایل ها تلف نمی شود.

امنیت بالا

وقتی مسائل امنیتی شبکه شما با همین فایروال دقیق کنترل شده باشد دیگر سرویس های شبکه از کار نمی افتد.

تجهیزات کامل جهت نصب و تعمیر انواع سیستم و سرور

زمانی که سرور توزیع هوشمندانه ایمیل ، سرور تلفن ویپ و ارتباط رایگان بین شعب شرکت ، سرور اتوماسیون و CRM با سرعت بالا همراه با بکاپ های مطمئن برای شما راه اندازی می کنیم، بسته به ابعاد شرکت بین 3 تا 15 نفر کاهش نیروی انسانی را در بر خواهد داشت.

پشتیبانی شبکه و خدمات کامپیوتر فوق تخصصی

شرکت افرا ارتباط فن آوا با استفاده از کارشناسان متخصص و با تجربه انجام کلیه امور شبکه از صفر تا صد و همچنین  پشتیبانی شبکه را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد.

روند پشتیبانی شبکه چگونه خواهد بود؟

درخواست پشتیبانی به محض تماس شما با شرکت جهت اعلام مشکل (از طریق تماس تلفنی یا تیکت) فورا  ثبت و به کارشناس پشتیبانی ارجاع داده می‌شود تا از طریق ریموت مشکل حل گردد، درصورتی که نیاز به مراجعه حضوری باشد در لیست مراجعات تیم پشتیبانی حضوری قرار خواهد گرفت. همچنین اگر شرکت شما در لیست شرکت های خدمات پشتیبانی تحت قرارداد ما هم باشند به غیر از موارد ذکر شده از خدمات دیگری هم برخوردار خواهند بود.

خدمات پشتیبانی شرکت های تحت قرارداد افرا ارتباط

  • اختصاص دادن یک کارشناس ثابت و بدون تغییر برای مجموعه شما
  • تعیین کارشناس جایگزین در جریان امور، زمانی که کارشناس اختصاصی مرخصی یا در دسترس نباشد.
  • استقرار نیروی مقیم درصورت نیاز کارفرما
  • مراجعه فوری خارج از نوبت بندی و عدم قرار گیری در صف کاری
  • مراجعه حضوری حتی درصورت عدم نیاز شما ، جهت انجام چک لیست (بررسی بکاپ ها ، آنتی ویروس ها ، به روز رسانی سیستم ها و سرور ها و …)
  • ایجاد فضای ابری اختصاصی مشتریان جهت امنیت بکاپ ها و جلوگیری از باج افزارها
  • ایجاد مستند سازی زیر ساخت شبکه و شمای سرور ها
  • ایجاد مستند سازی تجهیزات انفورماتیک
  • ایجاد اکانت اختصاصی جهت ثبت پسورد ها ، اطلاعات و …
  • ایجاد اکانت اختصاصی ثبت مشکلات در سیستم تیکتینگ با پشتیبانی 24 ساعته
  • ایجاد اکانت اختصاصی پشتیبانی جهت ثبت مراجعات و آمار گیری
  • ارائه گزارش دقیق مشکلات و رخداد ها در پایان هر ماه

سخن پایانی

همین الان می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین‌ شرکت افرا ارتباط تماس بگیرید و شرایط خودتان را با ما در میان بگذارید.
ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه.
شما برای مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.

سبد خرید
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه